"Vi har gennem flere år fået gjort rent af Horizon og må konstatere at der er tale om kvalitetsbevidst service, hvor eventuelle kommentarer fra os bliver fulgt helt til dørs. Vi har derfor konkluderet at vi meget tilfredse med vores rengøring."
Claus Adam Jarløv, cand. mag.
Direktør i Global-Denmark
"Horizon-service har gjort rent hos os i over 10 år og de sidste 2 år med en fast kontrakt. Vi bruger dem meget bredt. For det første til den daglige rengøring, samt vinduespolering og oliering af vores gulve. Desuden har vi haft meget glæde at, at kunne få løst mindre håndværksmæssige opgaver også. Da jeg ikke selv kommer så meget rundt i huset, har jeg stor glæde af, at Horizon-service selv oplyser, når der eksempelvis er sprunget en pære et sted, eller at gulvet trænger til olie o.lign.. Jeg føler at Horizon-service interesserer sig for vores hus og selv har stor interesse i, at vi er tilfredse – og det er vi.
Også i forbindelse med interne flytninger, kan vi nemt få hjælp til ekstra rengøring, det samme efter vores fester i huset. Horizon-service er altid klar til at hjælpe – og ofte med kort varsel.
Jeg har det bedst, når jeg ikke tænker over rengøringen. Det er tegn på, at rengøringen fungerer som den skal. Er der småting – mangel på håndsæbe eller lign. - så kan jeg altid få fat på Horizon-service enten pr. mail eller pr. telefon.
Vi har faste rengøringsmedarbejdere fra Horizon-service, og de er altid søde og smilende.
Vi er meget tilfredse med Horizon-service."
Jette Storm
Sekretariatsleder
Scan·Jour A/S
Autoriseret Arbejdsmiljørådgiver
"Filip har udført rengøring på vores kontorer, gangarealer, mødelokaler og toiletter. Derudover har de poleret vores vinduer ind- og udvendigt.
Filip har udført rengøringen til vores fulde tilfredshed, og har altid været meget fleksibel. Når vi har haft specielle ønsker - f.eks. i forbindelse med forøget kursusaktivitet i huset.
Vi har været glade for at have Filip på centret. Når de har været her I åbningstiden, har de forstået at udføre deres arbejde, uden at det på nogen måde var tiI gene for de medarbejdere, der var på centret - f.eks. taget hensyn til, at de ikke gik i gang med støvsugeren, hvis der sad en medarbejder på et kontor.
De er behagelige og venlige af væsen, som var medvirkende til, at de hurtigt blev en del af huset. Vi har således også trygt kunne efterlade fortrolige akter på skrivebordet, da vi kunne stole på, at tavshedspligt var en selvfølge for arbejderne.
Vi kan give Horizon Kvalitets Service og Filip Bagger vores bedste anbefaling."
Venlig hilsen
AM-Gruppen
Edel Kitter